torek, november 18, 2008

KAKO BI SE PREPOZNALI, ČE BI BILI VSI ENAKI; večer, 18.11.2008

Kako bi se prepoznali, če bi bili vsi enaki







(Janko Rath)
Nagrajenke iz Gimnazije in srednje kemijske šole Ruše s Tadejo Dobaj (v sredini) iz Zveze prijateljev mladine. Od leve: Dolores Kosi, Metka Volmajer, Mateja Cvetko in Mateja Kous


Lani, ko so pri Zvezi prijateljev mladine Maribor v okviru programa za mladostnike Leteči avtobus in v sodelovanju z Mladinskim informacijsko-svetovalnim centrom Infopeka in Mirovnim inštitutom prvič organizirali natečaj za najboljši slogan proti nestrpnosti, so mladi poslali 60 predlogov. Letos, ko so projekt 100 ljudi, 100 čudi pripravili drugič, in je bila tema medkulturna razlika, je bilo predlogov kar 169. Na sinočnji zaključni prireditvi v dvorani Gustaf v Pekarni so najboljše štiri slogane nagradili. Člani Mirovnega inštituta so za najboljši slogan razglasili misel Bojane Kodrič iz Srednje ekonomske šole Maribor: "Predstavljaj si, da bi bili vsi enaki. Kako bi se pa prepoznali?" Na drugo mesto se je uvrstil slogan Valentina Uranića: "Moj priimek se konča na -ić, a to ne pomeni, da sem zanič." Tretji slogan, ki je navdušil žirijo, pa se glasi: "Čeprav sem gej, sem čist' okej," ki so ga napisale štiri dijakinje ruške gimnazije."

Mi pa smo tem trem dodali še enega," pravi Tadeja Dobaj, koordinatorica dejavnosti na terenu pri ZPM. Slogan je napisala Andreja Debelak, glasi pa se: Opaziš, da sem drugačna ... Te moti ali bi me raje bolje spoznal? "Lani smo vse nagrajene slogane natisnili na majice in z njimi posneli radijske spote. Upam, da nam bo to uspelo tudi letos. Razmišljamo tudi o tem, da bi kateri kot grafit krasil kakšno steno, o čemer se bomo pogovarjali tudi z mestnim arhitektom. Veseli pa smo, da je bilo letos za sodelovanje v akciji tako veliko zanimanje in zato bomo z njo nadaljevali tudi v prihodnjem letu. Z novo temo," je obljubila Dobajeva.O tem, zakaj med ljudmi oziroma narodi obstajajo kulturne razlike in zakaj se jih ne da odpraviti, tudi če bi si to kdo še tako želel, je zbranim na podelitvi spregovorila dr. Vesna Vuk Godina.


Asja Matjaž

Ni komentarjev: